Mu Online FanSite's
TOP strony o MuOnline
Menu
Strona główna | Mapa serwisu | English version

nadus na dole na pod menu a nie porzałujesz

pod menu

skile
Poradnik Mu online > skil.opton.luck > skile

Name Mana Damage Type
Defend   30 50% Damage Reduction Shield Skill
Zwiększa obronę o 50% dzięki odpowiedniej postawie

Name Mana Damage Type
Falling Slash   10 x2 Damage from Weapon Weapon Skill
Dzięki uderzeniu z góry zwiększa siłę ciosu powodując 2x większe obrażenia u wroga.

Name Mana Damage Type
Cyclone Slash   9 x2 Damage from Weapon Weapon Skill
Dark Knight zamienia się w cyklon, dzięki czemy zadaje 2x więcej obrażeń wrogom i wykonuje szybsze ataki.

Name Mana Damage Type
Lunge   9 x2 Damage from Weapon Weapon Skill
DK, który używa Legend of Sword, Gladius lub Katache with z tym skillem może wyprowadzić szybki cios we wroga.

Name Mana Damage Type
Uppercut   10 x2 Damage from Weapon Weapon Skill
Precyzyjne cięcie wykorzystujące siłę całego ciała.

Name Mana Damage Type
Slashing   10 x2 Damage from Weapon Weapon Skill
Dostępny tylko w Great Sword i Crystal Sword. Powoduje, że zadajemy obrażenia obydwoma ostrzami broni. Potwory otrzymują podwójne rany.

Magiczne kule - DK

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Impale   Level 28 8 0 Orb Skill
Ten skill jest dostępny tylko, kiedy siedzimy na wierzchowcu i tylko wtedy, kiedy używamy broni drzewcowej, ale za to zadajemy potrójne obrażenia.

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Twisting Slash   Level 28 10 10 Orb Skill
Technika, pozwalająca atakować wszystkich wrogów dookoła

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Inner Strength   Level 120 22 24 Orb Skill
Dzięki medytacji DK wyzwala swoją wewnętrzną siłę, sprawiającą, że jest szybszy i silniejszy w walce.

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Death Stab   Level 160 15 20 Orb Skill
Skill podobny do Lunge, ale dodający dodatkowe obrażenia.

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Earth Breaker   Level 170 25 35 Orb Skill
Spod ziemi wydobywa się lawa raniąc wrogów.


Czary - DW

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Energy Ball   - 1 0 Starting Spell
Pozwala stworzyć małą sferę energii i rzucić nią we wroga

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Fire Ball   40 Energy 3 0 Scroll
Tworzy kulę ognia, która po rzuceniu zawsze trafi prosto we wroga.

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Power Wave   57 Energy 5 0 Scroll
Tworzy sunącą po ziemi falę energii, rażącą wrogów znajdujących się na jej drodze.

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Lightning   72 Energy 15 0 Scroll
Wypływające z palców maga błyskawice uderzają we wroga, miotając go w różnych kierunkach i powodując jego oszołomienie.

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Teleport   88 Energy 30 0 Scroll
Dzięki temu czarowi, DW może się przenieść na niewielką odległość. Pozwala to na lepsze ustawienie się przed i w czasie walki lub pokonanie murów i przeszkód (np. w dungeonie)

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Meteor   104 Energy 12 0 Scroll
Czar tworzy płonący meteor, który spada na wroga. Dobry czar, zadający dużo uszkodzeń.

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Sudden Ice   120 Energy 38 0 Scroll
/Zamraża wrogów, powodując, że wolniej chodzą i atakują. Zadaje trochę mniej ran niż meteor.

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Poison   140 Energy 42 0 Scroll
Tworzy trujące macki przyklejające się do wroga, które zadają co kilka chwil dodatkowe obrażenia, dopóki trucizna nie wywietrzeje, lub postać się nie uleczy. Szkoda, że zadaje niewielkie obrażenia.

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Flame   160 Energy 50 0 Scroll
Tworzy kolumnę ognia, która paląc się przez dłuższą chwilę zadaje ciągłe obrażenia wrogom, którzy są w jej pobliżu.

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Twister   180 Energy 60 0 Scroll
Tworzy małe wiry powietrza, które prócz dużych obrażeń, powodują, że wrogowie wirują od podmuchów wiatru. Ja na niego mówię "disco" :P

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Lost Souls   220 Energy 90 0 Scroll
DW posiada władze nad niektórymi duszami - takimi, które zgubią swoją drogę do piekła lub raju. Może im nakazać by walczyły po jego stronie. Wirujące duchy atakują wrogów latając dookoła czarodzieja.

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Hellfire   260 Energy 160 0 Scroll
Potężny czar, który przywołuje piekielny ognień wokół maga. Ma niewielki zasięg, ale jeśli coś znajdzie się blisko DW, gdy go rzuca, zapewne tego pożałuje.

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Aqua Beam   345 Energy 140 0 Scroll
Skoncentrowany strumień stworzony z żywiołu wody uderza we wroga..

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Blast   436 Energy 140 0 Scroll
Skoncentrowany strumień mocy uderza z nieba we wroga.

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Inferno   578 Energy 200 0 Scroll
Czar tworzy płonący krąg wokół DW, paląc wrogów, którzy znaleźli się w jego zasięgu. Krąg pali się przez kilka chwil.

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Mass Teleport   644 Energy 90 45 Scroll
Rozwinięta wersja czaru teleport, pozwalająca przenieść także swoich kompanów.

Name Requirement Mana Agility Cost per Hit Type
Mana Shield   509 Energy 70 22 Scroll
Tarcza magicznej energii zmniejsza ilość ran otrzymywanych przez DW.


Umiejętności z przedmiotów - Elf

Name Mana Effect Type
Multi Attack   5 Shoot 3 Arrows Weapon Skill
Zamiast jednej strzały lecą trzy, co pozwala ranić na raz więcej wrogów. Siła strzału nie ulega zmianie.

Magiczne kule - Elf

Name Requirement Mana Damage Type
Heal   52 Energy 20 0 Orb
Pozwala leczyć siebie lub kompanów.

Name Requirement Mana Damage Type
Greater Defense   72 Energy 30 0 Orb
Zwiększa obronę zmniejszając tym samym zadawane przez wrogów obrażenia. Można stosować na sobie lub innym graczu. Moc umiejętności zależy od poziomu energii.

Name Requirement Mana Damage Type
Greater Damage   92 Energy 40 0 Orb
Zwiększa elfowi lum innym graczom siłę ciosu. Zależy od poziomu energii.

Name Requirement Mana Damage Type
Penetration   130 Energy 7 10 Orb
Przebijająca strzała zadająca dodatkowo 10 obrażeń wrogowi.

Name Requirement Mana Damage Type
Ice Arrow   646 Energy 10 28 Orb
Zamrażająca strzała, która na kilka chwil spowolni wrogów.

Przywoływania - Elf

Name Requirement Mana Damage Type
Summon Goblin   30 Energy 40 0 Orb
Tworzy małego goblina, by ci służył i walczył dla ciebie.

Name Requirement Mana Damage Type
Summon Stone Golem   60 Energy 70 0 Orb
Tworzy kamiennego golema, by ci służył i walczył dla ciebie.

Name Requirement Mana Damage Type
Summon Assasin   90 Energy 110 0 Orb
Tworzy zabójcę, by ci służył i walczył dla ciebie.

Name Requirement Mana Damage Type
Summon Yeti  130 Energy 160 0 Orb
Tworzy Elite Yeti, stwora z Davias, by ci służył i walczył dla ciebie

Name Requirement Mana Damage Type
Summon Bali   210 Energy 250 0 Orb
Tworzy Bali, stwora biegłego w sztukach walk, by ci służył i walczył dla ciebie

Name Requirement Mana Damage Type
Summon Soldier   300 Energy 250 0 Orb
Tworzy Żołnierza, by ci służył i walczył dla ciebie. Żołnierz strzela do swoich wrogów.


 

FORUM