Name |  | Mana | Damage | Type | Defend | | 30 | 50% Damage Reduction | Shield Skill | Zwiększa obronę o 50% dzięki odpowiedniej postawie | Name |  | Mana | Damage | Type | Falling Slash | | 10 | x2 Damage from Weapon | Weapon Skill | Dzięki uderzeniu z góry zwiększa siłę ciosu powodując 2x większe obrażenia u wroga. | Name |  | Mana | Damage | Type | Cyclone Slash | | 9 | x2 Damage from Weapon | Weapon Skill | Dark Knight zamienia się w cyklon, dzięki czemy zadaje 2x więcej obrażeń wrogom i wykonuje szybsze ataki. | Name |  | Mana | Damage | Type | Lunge | | 9 | x2 Damage from Weapon | Weapon Skill | DK, który używa Legend of Sword, Gladius lub Katache with z tym skillem może wyprowadzić szybki cios we wroga. | Name |  | Mana | Damage | Type | Uppercut | | 10 | x2 Damage from Weapon | Weapon Skill | Precyzyjne cięcie wykorzystujące siłę całego ciała. | Name |  | Mana | Damage | Type | Slashing | | 10 | x2 Damage from Weapon | Weapon Skill | Dostępny tylko w Great Sword i Crystal Sword. Powoduje, że zadajemy obrażenia obydwoma ostrzami broni. Potwory otrzymują podwójne rany. | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Impale | | Level 28 | 8 | 0 | Orb Skill | Ten skill jest dostępny tylko, kiedy siedzimy na wierzchowcu i tylko wtedy, kiedy używamy broni drzewcowej, ale za to zadajemy potrójne obrażenia. | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Twisting Slash | | Level 28 | 10 | 10 | Orb Skill | Technika, pozwalająca atakować wszystkich wrogów dookoła | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Inner Strength | | Level 120 | 22 | 24 | Orb Skill | Dzięki medytacji DK wyzwala swoją wewnętrzną siłę, sprawiającą, że jest szybszy i silniejszy w walce. | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Death Stab | | Level 160 | 15 | 20 | Orb Skill | Skill podobny do Lunge, ale dodający dodatkowe obrażenia. | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Earth Breaker | | Level 170 | 25 | 35 | Orb Skill | Spod ziemi wydobywa się lawa raniąc wrogów. | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Energy Ball | | - | 1 | 0 | Starting Spell | Pozwala stworzyć małą sferę energii i rzucić nią we wroga | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Fire Ball | | 40 Energy | 3 | 0 | Scroll | Tworzy kulę ognia, która po rzuceniu zawsze trafi prosto we wroga. | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Power Wave | | 57 Energy | 5 | 0 | Scroll | Tworzy sunącą po ziemi falę energii, rażącą wrogów znajdujących się na jej drodze. | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Lightning | | 72 Energy | 15 | 0 | Scroll | Wypływające z palców maga błyskawice uderzają we wroga, miotając go w różnych kierunkach i powodując jego oszołomienie. | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Teleport | | 88 Energy | 30 | 0 | Scroll | Dzięki temu czarowi, DW może się przenieść na niewielką odległość. Pozwala to na lepsze ustawienie się przed i w czasie walki lub pokonanie murów i przeszkód (np. w dungeonie) | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Meteor | | 104 Energy | 12 | 0 | Scroll | Czar tworzy płonący meteor, który spada na wroga. Dobry czar, zadający dużo uszkodzeń. | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Sudden Ice | | 120 Energy | 38 | 0 | Scroll | /Zamraża wrogów, powodując, że wolniej chodzą i atakują. Zadaje trochę mniej ran niż meteor. | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Poison | | 140 Energy | 42 | 0 | Scroll | Tworzy trujące macki przyklejające się do wroga, które zadają co kilka chwil dodatkowe obrażenia, dopóki trucizna nie wywietrzeje, lub postać się nie uleczy. Szkoda, że zadaje niewielkie obrażenia. | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Flame | | 160 Energy | 50 | 0 | Scroll | Tworzy kolumnę ognia, która paląc się przez dłuższą chwilę zadaje ciągłe obrażenia wrogom, którzy są w jej pobliżu. | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Twister | | 180 Energy | 60 | 0 | Scroll | Tworzy małe wiry powietrza, które prócz dużych obrażeń, powodują, że wrogowie wirują od podmuchów wiatru. Ja na niego mówię "disco" :P | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Lost Souls | | 220 Energy | 90 | 0 | Scroll | DW posiada władze nad niektórymi duszami - takimi, które zgubią swoją drogę do piekła lub raju. Może im nakazać by walczyły po jego stronie. Wirujące duchy atakują wrogów latając dookoła czarodzieja. | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Hellfire | | 260 Energy | 160 | 0 | Scroll | Potężny czar, który przywołuje piekielny ognień wokół maga. Ma niewielki zasięg, ale jeśli coś znajdzie się blisko DW, gdy go rzuca, zapewne tego pożałuje. | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Aqua Beam | | 345 Energy | 140 | 0 | Scroll | Skoncentrowany strumień stworzony z żywiołu wody uderza we wroga.. | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Blast | | 436 Energy | 140 | 0 | Scroll | Skoncentrowany strumień mocy uderza z nieba we wroga. | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Inferno | | 578 Energy | 200 | 0 | Scroll | Czar tworzy płonący krąg wokół DW, paląc wrogów, którzy znaleźli się w jego zasięgu. Krąg pali się przez kilka chwil. | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Mass Teleport | | 644 Energy | 90 | 45 | Scroll | Rozwinięta wersja czaru teleport, pozwalająca przenieść także swoich kompanów. | Name |  | Requirement | Mana | Agility Cost per Hit | Type | Mana Shield | | 509 Energy | 70 | 22 | Scroll | Tarcza magicznej energii zmniejsza ilość ran otrzymywanych przez DW. | Umiejętności z przedmiotów - Elf | Name |  | Mana | Effect | Type | Multi Attack | | 5 | Shoot 3 Arrows | Weapon Skill | Zamiast jednej strzały lecą trzy, co pozwala ranić na raz więcej wrogów. Siła strzału nie ulega zmianie. | Name |  | Requirement | Mana | Damage | Type | Heal | | 52 Energy | 20 | 0 | Orb | Pozwala leczyć siebie lub kompanów. | Name |  | Requirement | Mana | Damage | Type | Greater Defense | | 72 Energy | 30 | 0 | Orb | Zwiększa obronę zmniejszając tym samym zadawane przez wrogów obrażenia. Można stosować na sobie lub innym graczu. Moc umiejętności zależy od poziomu energii. | Name |  | Requirement | Mana | Damage | Type | Greater Damage | | 92 Energy | 40 | 0 | Orb | Zwiększa elfowi lum innym graczom siłę ciosu. Zależy od poziomu energii. | Name |  | Requirement | Mana | Damage | Type | Penetration | | 130 Energy | 7 | 10 | Orb | Przebijająca strzała zadająca dodatkowo 10 obrażeń wrogowi. | Name |  | Requirement | Mana | Damage | Type | Ice Arrow | | 646 Energy | 10 | 28 | Orb | Zamrażająca strzała, która na kilka chwil spowolni wrogów. | Name |  | Requirement | Mana | Damage | Type | Summon Goblin | | 30 Energy | 40 | 0 | Orb | Tworzy małego goblina, by ci służył i walczył dla ciebie. | Name |  | Requirement | Mana | Damage | Type | Summon Stone Golem | | 60 Energy | 70 | 0 | Orb | Tworzy kamiennego golema, by ci służył i walczył dla ciebie. | Name |  | Requirement | Mana | Damage | Type | Summon Assasin | | 90 Energy | 110 | 0 | Orb | Tworzy zabójcę, by ci służył i walczył dla ciebie. | Name |  | Requirement | Mana | Damage | Type | Summon Yeti | | 130 Energy | 160 | 0 | Orb | Tworzy Elite Yeti, stwora z Davias, by ci służył i walczył dla ciebie | Name |  | Requirement | Mana | Damage | Type | Summon Bali | | 210 Energy | 250 | 0 | Orb | Tworzy Bali, stwora biegłego w sztukach walk, by ci służył i walczył dla ciebie | Name |  | Requirement | Mana | Damage | Type | Summon Soldier | | 300 Energy | 250 | 0 | Orb | Tworzy Żołnierza, by ci służył i walczył dla ciebie. Żołnierz strzela do swoich wrogów. | |