Menu |
|
||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||
skil.opton.luck | |||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Skill Skill to umiejętność. Może ona pochodzić od przedmiotu lub magicznej kuli (orb). Dokładny opis znajduje się w dziale Czary i umiejętności. Item level Poziom przedmiotu rozpoznamy poprzez cyfrę znajdującą się zaraz za nazwą przedmiotu. Im wyższa cyfra, tym lepszy poziom i lepszy przedmio. Brak cyfry oznacza, że przedmiot ma poziom "0". Poziom przedmiotu można podnieść: Blessowanie: Jest to podnoszenie przedmiotu do maxymalnie 6 poziomu. Wykonuje się je w ten sposób, że upuszcza się bless na przedmiot, słychać "kliknk!" i już. Blessowanie ma 100% szansy powodzenia. Nie można blesować takich przedmiotów jak: pierścienie, boxy, naszyjniki itp. Soulowanie: Jest to podnoszenie przedmiotu do maxymalnie 9 poziomu. Wykonuje się je w ten sposób, że upuszcza się soul na przedmiot, słychać "klink!" i już. Soulowanie ma 50% szansy powodzenia, chyba, że przedmiot ma opcję "luck", wtedy szansa wynosi 75%. Jeśli soulowanie się nie uda, poziom przedmiotu spada o 1, jeśli był na 6, a o 1 lub do 0, jeśli był na 7 i 8 poziomie. Nie można blesować takich przedmiotów jak: pierścienie, boxy, naszyjniki itp. Przedmioty +10, +11, +12, +13: Podniesienie przedmiotu ponad poziom 9 może być dokonane tylko w Chaos Goblin Machine, jak to zrobić w dziale Chaos Machine Option Opcje to dodatkowa obrona lub atak dodawana do przedmiotów. Jeśli przedmiot ma opcję można ją zobaczyć na dole opisu przedmiotu. Np: "Additional defense +8", "Additional atack +12" Przedmioty bez opcji są w zasadzie mało przydatne i duuuużo tańsze. Opcje mogą być +4+8+12. Co oznacza, że opis przedmiotu +3+8 określa przedmiot z 3 poziomu z dodatkową obroną lub atakiem równym 8. Podnoszenie opcji przedmiotu wykonuje się za pomocą Jewel of Life. Wyjściowy poziom przedmiotu jest losowy, tzn. jeśli włożymy tam przedmiot +3+4 to może nam wyjść: +3+0, +3+4, +3+8, +3+12. W zależności od wersji gry, mogą być też opcje +16 lub nie. Luck Luck daje nam dwie rzeczy. Po pierwsze pozwala nam podnosić soulem poziom przedmiotu z szansą powodzenia 75%, zamiast bazowego 50%. Po drugie daje nam procentową szansę na zadanie krytycznego uderzenia - zazwyczaj 5%. Opcje w excelent items: Increase zen after hunt +40% Increase HP +x% Life +x increased Mana +x increased x% Mana loss instead of life +x pkt of damage transfered as life Increase attacking speed +x Increase mana after monster +x mana Increase mana after monster +life/8 Excellent damage rate +x pkt Addtional damage +lvl/20 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
![]() |