Menu |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elf (Fairy) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elf (Fairy) ![]() Elfy to w świecie MU wyłącznie kobietki i trzeba przyznać, że całkiem nieźle wyglądające :) (szkoda tylko, że same blondynki :P). Postać ta jest dość trudna do gry na początku, potem jest dużo lepiej. Ma więcej dostępnych kompletów zbroi niż DW, mniej niż DK. Jako jedyna może używać broni dystansowej: łuków i kusz. Dzięki temu, że pancerze elfów są nieco lepsze niż DW mogą też powalczyć w zwarciu, ale polecam to tylko na początku. Elfy jako jedyne mogą tworzyć aury, które zwiększają obronę i siłę ataku swoją i członków drużyny (lub przygodnych znajomych :)). Jako jedyne postacie mogą przywoływać potwory, by im służyły. Potwory te walczą po stronie elfa, zajmując wroga i pozwalając strzelać do niego, bez ryzyka, że skończy się to dla elfa tragicznie. Rozróżnia się dwie drogi rozwoju dla elfa: agility elf i energy elf. Agility Elf to taki, w którym rozwijamy zręczność. Dzięki temu postać świetnie strzela - szybko i celnie. Druga droga to przekazywanie punktów i na zręczność i na energię. Potrzebne to jest do tworzenia mocnych aur i silnych potworów. Energy elf, jest szczególnie cenionym kompanem we wszelkiego rodzaju drużynach i gildiach. Podobnie jak w przypadku DW pojawia się problem z przekazywaniem punktów na siłę/zręczność/energię. Według mnie - czas na dobre zbroje może przyjść na końcu. Najpierw zręczność i/lub energia, potem siła. Dobrą stroną elfich zbroi jest to, że wymagają więcej zręczności niż siły, więc można to jakoś pogodzić. Parametry bazowe postaci i przyrost na poziom:
Formuła dla Elfa:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |